15 Aralık 2007

YE#29 ZEYTİNYAĞLI YEMEKLER 4. GRUP

Ben Artık kaçıncı tarifde olduğumuzu şaşırdım. Doğrusu bu kadar katılım olacağını beklemiyordum.


Şimdi aramıza yeni katılan bir bloğa -Zeynep'e -konuk oluyoruz.



Zeynep de bizler için Portakal Sulu Kereviz yapmış. Blogun hayırlı ve de uzun ömürlü olsun Zeynep. Aramıza hoşgeldin.



Ve Muş-Malazgirtde görev yapan Mutfak Doktorumuza konuk oluyoruz.

Canım Arkadaşım bize Çırpma yapmış. Bunca yoğunluğun arasında vakit ayırıp katıldığın için teşekkürler. Patlıcan sevmeyen bile yer bu yemeği bence. Ellerine sağlık. Sıcacık sevgiler gönderiyorum sana.




Muş'dan ayrılıp İstanbuldan Beyaz Sofranın konuğu olalım mı?
Beyaz sofra Zeytinyağlı brüksel lahanası ile katıldı.
Dolapta bekleyen brüksel lahanaları aklıma geldi şimdi. Elinize sağlık katıldığınız için teşekkürler.



Yine bir Almanya yapalım ve Bir Dilim Bir Tutam bloğunun sahibi Serap Hanım'ın mutfağına göz atalım. Serap Hanım değişik bir yaprak sarması hazırlamış.Patatesli Yaprak Sarması... Hiç aklıma gelmezdi yaprağı patatesli sarmak. Ellerinize sağlık Serap Hanım. Çok güzel olduğuna eminim...

Sağ tarafda Sevgili Hülya- Bir Tutam Zencefil'in
Portakallı Kerevizini görüyorsunuz. Kereviz sevmeyenler sizlere sesleniyorum. Bir kez daha düşünün. Bu kereviz yenir. Ellerine sağlık Hülya. Sevgiler...


Ankara'dayız yine. Maşallah Ankaralı blogcular iyi çalışmış. Sibelin Mutfağındayız. Sibel de tablo gibi bir enginar hazırlamış tüm aşamalarını da görüntülemiş. Teşekkürler Sibel ellerin dert görmesin.

0 Kişi Yorum Yapmış; Hadi Yorumunu Paylaş: