15 Şubat 2009

NERELERDEYIM???

Nerelerde olduğumu merak eden arkadaşlarım var... Bu aralar yoğun bir şekilde  ders çalışmaya çalışıyorum.
Yayınımıza elde olmayan sebeplerden dolayı  kısa bir ara verdik :) Yakında görüşmek üzere...

(NOT:Görüntü internetden alıntıdır)

6 Kişi Yorum Yapmış; Hadi Yorumunu Paylaş:

Betül İnce dedi ki...

Aysel'ciğim,

Özlettin gerçekten kendini. Yoksa bu meşhur "Necefli Maşrapa" mı:))

Öpüyorum.

Adsız dedi ki...

hehehhe necefli maşrapa :))

çok güldüm ayselim sen çok yaşa..

öperim yanaklarından dersler güzel geçsin bitsin gitsin..

Lezzet Gemisi dedi ki...

ilahi Ayselim... sen beni güldürdün, Allah da seni güldürsün inşallah. :))))) nerden aklına geldi bu tarihi eser(!) buna da yorum yazmadan geçemedim. derslerinde başarılar diliyorum cnm.

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Ayselciğim, her ne kadar çok kanallı devirlerde olsakda sen gözümüzde teksin, daha fazla bu görüntüyle karşı karşıya bırakmazsın umarım bizi :) çalışmalarında başarılar. Başar ve bir an önce aramıza dön lütfen :)

Neşeli Sesler dedi ki...

Hadi dön artık ama:(

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Aysel'ciğim,
Uzun zamandır sesin çıkmayınca merak ettim.
Çalışmalarında kolaylık ve başarılar dilerim.

Sevgilerimle