13 Aralık 2010

KARNABAHAR SALATASI

Şu güzelliğe bir bakar mısınız. Geçenlerde Sevgili Özgenin sayfasında görünce evdeki karnabaharı bu şekilde tüketmeye karar verdim. 

Tarife gerek yok dilediğiniz miktarda haşlanmış karnabaharın üzerine biraz zeytinyağı biraz da sarımsaklı yoğurt hepsi bu. Tek fark yoğurdunu hazırlarken maydanoz, sarımsak ve dereotunu bir kaşık yoğurtla rondodan geçirdim. Ve biraz kekik, nane ve pulbiber ilavesi yaptım. Sonrasında da bir tabak çorbayla akşam öğününde tükettik... Özge'nin bloğunu keyifle takip ediyorum. Çok sağlıklı ve pratik  tarifleri var. Ziyaret etmediyseniz bir bakın derim.

Akşam karanlığında çekilen görüntüler çok içime sinmese de yayınlamak istedim.  Ayrıca geçen kış yaptığım değişik bir alternatif karnabahar sunumu da burdan bakabilirsiniz. Bu şekliyle de çok güzel yeniyor.Herkese iyi haftalar.

Ziyaretiniz İçin Teşekkür Ederim, Her Zaman Beklerim... Aysel...

18 Kişi Yorum Yapmış; Hadi Yorumunu Paylaş:

Unknown dedi ki...

Canımın içi mutlu haftalar ellerine
sağlık enfes çok severim öpüyorum.

Narince dedi ki...

Ben de çok severim karnıbahaın görüntüsünü. Hel bu halini, ellrine sağlık Aysel'ciğim.

Gönülünce dedi ki...

Nefis bir lezzet gerçekden bende pek severim...Ellerinize sağlık...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

harika olur :)))
sevgiler.

YeMeK vAkTi dedi ki...

Canım ellerine sağlık karnıbaharı bende yoğurtlu yerim.Sanki kokusu gidiyor böylece:)

Nehir Butik Pasta dedi ki...

Ayselcim bu haliyle pek nefis oluyor benim sebze yemeyen ufaklıklarım bu şekilde yiyorlar
ellerine sağlık arkadaşım

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Aysel'cim bayılırım karnıbahar salatasına. Bizde de değişik şekillerde hazırlanmasının bir çeşidi de budur. Birde hepimizin kaderi galiba akşam fotoğrafaları :) Bende de yapım işi akşam bittiği için çekimler hep akşam oluyor.
Canım ayrıca çok teşekkür ederim ruhumu okşadın :) Güzel dileğin için teşekkürler...
Kucak dolusu sevgilerimle..

Saliha dedi ki...

Ayselim canım nasılsın? uzun bır aradan sonra merhabalar:))
karnıbaharı bızde sık sık salata olarak tuketıyoruz ben sosun ıcıne bırazda ahardal eklıyorum:)
ellerıne saglık sevgılerımle canım arkadasım..

Betül İnce dedi ki...

Gerçekten pişti olmuşuz Aysel!ciğim:). Çok lezzetli görünüyor, ellerine sağlık.

dokuzuncubulut dedi ki...

Eline sağlık Ayselcim. Mevsimi geldi mi evden eksik olmaz. Çok severiz biz de.
Sevgiler.

mintinin dünyası dedi ki...

ellerine sağlık sevgili arkadaşım.
ne leziz olmuştur bu haliyle karnıbahar kimbilir.
sevgiler gönderiyorum sana.ve leziz muıtfağına...

made in funda dedi ki...

mmmmm nefis olmuş.ellerine sağlık canım.sevgiler....

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Karnabahar çok sevdiğim bir sebzedir. Ellerine sağlık Ayselcim, salata enfes görünüyor:).
Sevgilerimle..
aslı

yeşim dedi ki...

Ayselcim çok severim çok da leziz görünüyor

ellerine sağlık
sevgiler

Tijen dedi ki...

Ben de bu ara karnabahar alıyorum. Geçen hafta bir çorba yaptım bir de salata. Bu hafta da zerdeçallı pişireceğim, hele bir yemeklerim bitsin de.

sarımutfak-hande dedi ki...

deneyeceğim yoğurtlu yapmamıştım hiç
ellerine sağlık canım

Damak Tadı dedi ki...

Ne iyi yapmışsın böyle hazırlamakla..Nefis görünüyor canım ellerine sağlık...Sevgiler..

sevdamavisi dedi ki...

Ayselciğim,
ellerine sağlık. ziyaretlerime başladım ya çok mutluyum. sevgiler..