15 Aralık 2007

YE#29 ZEYTİNYAĞLI YEMEKLER 3. GRUP

Cumbada Bloğundan Hülya Hanım da Zeytinyağlı Şeker Fasulye Yapmış. Hülya Hanım katıldığı ilk etkinlik olduğunu belirtmiş. Hülya Hanım darısı diğer etkinliklerin başına diyelim artık.

Elleriniz dert görmesin. Sıcacık sevgiler gönderiyorum....



İstanbuldan Leziz Özlem'in konuğuyuz şimdi de.

Özlem'de Zeytinyağlı Pırasa yaparak katıldı etkinliğimize. Ben sunumu çok beğendim. Kendi tabiriyle pırasayı süslemiş püslemiş. Teşekkürler Özlem ellerine sağlık.



Sırada Portakallı Kereviz tarifiyle Ebru Akın var İstanbuldan. Çok şık bir kereviz yapmış Ebru Hanım teşekkürler elinize sağlık. Sitesine uğradığımda kısa bir tatile çıktığını yazmış Ebru Hanım.
İyi tatiller diliyorum kendisine.




İstanbuldan Burcunun cafesindeyiz şimdi




Bir de soru sormuş Burcu cevap vermek isteyenler Burcu'nun cafesine uğrasınlar. Ellerine sağlık Burcu teşekkürler.Ya bir de barbunya pilaki ile z.yağlı barbunya arasındaki fark nedir?Benim yaptığım pilaki oluyor sanırım.İsimlerle aram pek iyi değil de...

1 Kişi Yorum Yapmış; Hadi Yorumunu Paylaş:

ebruakin dedi ki...

Selamlar Aysel Hanım,
Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Tatilden döndüm ve hemen bloğunuza geldim.
Tarifler süper. Siz de çok güzel toparlamışsınız. Herkesin ve tabii sizin de ellerinize sağlık.
Kucak dolusu sevgiler...