15 Aralık 2007

YE#29 ZEYTİNYAĞLI YEMEKLER 5. GRUP

Ankara'da soluklanalım. Epey yorulduk değil mi?
Sevda Mavisi değişik bir tadla aramızda. Zeytinyağlı Fava.
Çok güzel görünüyorlar. Yılbaşı sofralarına çok yakışacak bir meze olmuş.
Elinize sağlık diyor ve Ankara'dan ayrılıyoruz.


İstanbul'dayız şimdi.


Şu renklerin güzelliğine bir bakın. Çok iştah açıcı değil mi?

Emeğinize yüreğinize sağlık. Teşekkürler.



İstanbul'a gelmişken Damla'nın Mutfağına da uğrayalım. Damla Hanım da Patlıcan Paça yapmış. Teşekkürler Damla Hanım. Ellerinize sağlık.













İstanbul'a gelmişken hemen ayrılmayalım ve Muhterem Hanım'a uğrayalım. Burda da bizi harika bir Kereviz dolması bekliyor.

Kerevizi dolma olarak hiç yemedim. Zeytinyağlı yemek ve sıcak yemek olarak çok severim. Eminim bunu da seveceğim. Teşekkürler Muhterem Hanım sevgiler....






Antalya'ya uğrayalım. Hülya Hanım'ın Hünerli Elleri bize Zeytinyağlı Barbunya yapmış.

Sevgili Hülya Hünerli ellerin dert görmesin. Ankara'dan Antalya'ya sevgiler gönderiyorum.

2 Kişi Yorum Yapmış; Hadi Yorumunu Paylaş:

Mutfak Havlusu dedi ki...

Aysel abla baya yorulmuşsundur ki hala devam ediyorsunda:)
Allah kolaylıklar versin.
amma günlerdir diyeceğim diyeceğim unutuyorum hazır bir ankaralının blogundayken diyeyim:)
bence bu yemek blogları aleminin padişahı ankaralılar:))
o kadar çok varki ankaralı blog sahibi ülkenin en kalabalık yeri istanbuldan daha mı az var nedir:))
şşş istanbullular çıkın ortalığa:)))

NiNo dedi ki...

İstanbulda yasıyorum İstanbullu blogcuları cagırdın dıye geldim ama Ankaralıyım ve cokkk özledim Ankarayı.