1 Ekim 2007

KAKAOLU HINDISTAN CEVIZLI ISLAK KURABIYE

Kakaolu Hindistan Cevizli Islak Kurabiye Ve Karşınızda İlk Tarifim. Beğeneceğinizi umuyorum. Aslında mutfak konusunda bizim ailede annemin yemekleri ünlüdür. Elbette herkesin annesinin yemekleri güzeldir ama ben annemin yemeklerini hiç bir yemeğe değişmem. Kısacık zamanda dört çeşit yemeği ve tatlısını yapar çıkar mutfakdan. Ben maalesef anneme fazla çekmemişim.


Kakaolu Hindistan Cevizli Islak Kurabiye

- 2 Yumurta

- 1/2 Su Bardağı Toz Şeker

- 1 Paket Yumuşak Margarin

- 3 Yemek Kaşığı Kakao

- 1 Paket Vanilya

- 1 Paket Kabartma Tozu

- 1 Yemek Kaşığı Yoğurt ve Ustaların deyimiyle aldığı kadar un.

- Üzeri İçin Hindistan Cevizi

- Ayrıca 3/4 Su Bardağı Toz Şeker

- 1.5 Su Bardağı Su ile Çok Koyu Olmayan bir Şerbet Hazırlıyoruz

İlk gruptaki malzemelerle yumuşak bir hamur yapıp kurabiyelerini şekillendirip 190 derece fırında pişiriyoruz. Piştikten sonra Kurabiyeleri tepsiye ters çevirerek dizip ılık şerbeti döküyoruz. (Kurabiye Sıcak, Şerbet Ilık olacak). 5 Dakika kadar şerbeti çektikten sonra kurabiyelerin şerbetli yüzeyini hindistan cevizine batırıp servise hazır hale getiriyoruuuuzzz...

Not: Ben bir dahaki sefere Cafe Fernando Cenk'in tavsiyesine uyarak hamuruna bitter çikolatayı küçük parçalara ayırarak eklemeyi düşünüyorum.

0 Kişi Yorum Yapmış; Hadi Yorumunu Paylaş: