4 Ekim 2007

MEYVALI TART


Bu tartın hamurunu Cafe Fernando Cenk'in sitesinden aldım. Tabi benim yaptığım biraz acemice oldu. Ne yalan söyleyim bir bayan olarak Cenk'in yaptıklarını görünce utandım. Cenk'in yaptığı tartlarla benim yaptığım tart arasında dağlar kadar fark var. Ama lezzeti güzeldi. Aile üyelerinden olumlu yorumlar aldım. Özellikle Abimin bu konudaki yorumu önemliydi ki o da beğendiğini söyledi. Çünkü abim turizm otelcilik alanında uzunllar çalıştı ve damak tadı iyidir.
Tart hamurunun tarifi için Cenk sitesinde yeterince ıklama yapmış. İlgilenenler Cafe Fernando'ya uğrasınlar. Tart hamurunu hazırladıktan sonra gerisi sizin damak tadınıza ve yaratılıcığınıza kalmış. Ben üzeri için evdeki elma ve sert armutları değerlendirdim (İki Adet Elma ve iki adet armut kullandım). Elma ve armutların kabuklarını soyup dilimdedim ve üzerine kararmamaları için bir limonun suyunu ekledim. Biraz tarçınla tatlandırdım. Ayrıca meyvaları hamurun üzerine yerleştirdikten sonra bir avuç cevizi robotdan geçirip bolca döktüm. Ve fırına verip pişmesini sabırsızlıkla bekledim. İftardan sonra çayıma eşlik etti.
Meyvalı tatları sevenlere tavsiye edebileceğim bir tarif.

0 Kişi Yorum Yapmış; Hadi Yorumunu Paylaş: