27 Ekim 2010

Bloğum Yeni Yaşına Girmiş ve Bir Mim

Bloğum yeni  yaşına gireli nerdeyse bir ay oldu. Ama Nuryüzlü dedemin kaybı ve araya giren başka telaşeler nedeniyle elim gitmedi yeni yaş yazısı yazmaya... Kaç yaşında şimdi bloğum hatırlamıyorum... Üç mü dört mü acaba? Profilime bakmalıyım... Baktım... Tam tamına üç yaşını doldurmuş bloğum. Blog sayesinde pek çok dostum oldu, acıyı da sevinci de paylaştık burda; Birlikte daha uzun yıllar Sıcacık Paylaşımlarda bulunmak dileğiyle herkese kucak dolusu sevgiler göndererek diğer konumuza bağlanalım :)

Sevgili Yeşim beni geçen haftalarda mimlemişti. İşlerin yoğunluğu,dedemin kaybı ve  benim biraz rahatsızlığım yüzünden cevabı bugüne kadar gecikti. Mimin konusu en çok tıklanan postlarımız...


İstatistiklere bakınca en çok tıklanan yazılar şöyle sıralanıyor.

1. Zeytinyağlı Yemekler ve Zeytinyağlı Yemekler Etkinliği Blog hayatına
başlayalı daha iki ay olmuşken bir tesadüf sonucu benim ev sahipliğini
yaptığım Zeytinyağlı Yemekler Etkinliği

2. Uzun zamandır yeniden yapmayı planladığım Patates Kroket
3.Bu yaz sonunda kışa hazırlık başlığı altında yaptığım Elma ve Armut Kurusu
4. Çok severek içtiğimiz daha geçtiğimiz haftalarda tekrar yaptığım Kremalı Patates Çorbası
5. Mutfağımızın vazgeçilmez tariflerinden Ispanaklı Börek
Bu sıralama zaman zaman değişmekle birlikte öne çıkan tariflerim bunlardır. Evet benden bu kadar. Sevgili Yeşim arkadaşımız yakın zamanda büyük acılar geçirmiş benim gibi. Burdan tekrar kendisine başsağlığı ve sabırlar diliyorum. Bu yazımı okuyup yorum yazan herkesi de mimlemiş olayım. İsteyen arkadaşlarım cevap yazabilir...


Ziyaretiniz İçin Teşekkür Ederim, Her Zaman Beklerim... Aysel...

14 Kişi Yorum Yapmış; Hadi Yorumunu Paylaş:

Unknown dedi ki...

Bloğunuzun yeni yaşı hayırlı olsun.nice yaşlara inşallah.Dedenizin kaybı için allah sabır versin.yerlerini doldurmak imkansız.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canım nice güzel yaş ve paylaşımla
ra inşallah.Kocaman öpüyorum.

YeMeK vAkTi dedi ki...

nice güzel tariflere hep beraber

Narince dedi ki...

Nice nice yıllara! Sımsıcak paylaşımlara...

Egeden Tarifler dedi ki...

Uzun yıllar aynı güzellikle devam etmesini dilerim.

yemekbiraşk dedi ki...

yeni yaşınız kutlu olsun :) aynı şevkle götürebilmek ne güzel..
sevgiler

Yeşim dedi ki...

blogunuzun yeni yaşı kutlu olsun:)
portakal şekerlemesini sormuşsunuz hayır acılık olmuyor hemde yapımı çok pratik
sevgiler...

Cafe Pepela dedi ki...

Nice yıllara inşallah!
Dedeciğine Allah cc rahmet eylesin..
Sizlere de hayırlı,uzun ömürler versin.
Sevgi ve selam ile

aslı dedi ki...

Nice yıllara inşallah!
Dedeciğinize Allah rahmet eylesin, sizlere sabır ve sağlıklı uzun ömürler versin inşallah.
Sevgiler.

özlem dedi ki...

blogunuzun yeni yaşı hayırlı olsun. nice yıllar bol tarifli.

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Aysel'ciğim,
Nice nice üç seneleri olsun sımsıcak paylaşımların olduğu bu güzel sayfanın. İyi ki seni tanımış ve tanışmışım.
Aynı zamanda açmışız bloglarımızı. Bu sene ben de atlamışım sayfamın açılış gün kutlamasını. Ne çabuk geçiyor zaman değil mi?
Bir de senin zeytinyağlı etkinliğinde gezindiğimde o zamanlar etkinliklere katılımın ne kadar çok olduğunu gördüm. Şimdi öyle mi ya!
İstanbuldan sımsıcak sevgiler Ayselciğim.

Tijen dedi ki...

Nice yıllara, nice dostluklara Aysel'ciğim!

Mutfak Havlusu dedi ki...

daha nice uzun zaman devam edebilmen birçok yılı devirebilmen dileğiyle..

MMO dedi ki...

Ayselcim,
Nice yaşlaraaaa! :)
Bu arada umarım daha iyisindir şimdi, geçmiş olsun.
Sevgiler..